Koffie met....... - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Rixt Lanting - WaarBenJij.nu Koffie met....... - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Rixt Lanting - WaarBenJij.nu

Koffie met.......

Door: Rixt

Blijf op de hoogte en volg Rixt

10 Januari 2014 | Nederland, Dronten

Lieve lezers,

Voor al mijn volgers die door mijn verhalen Stichting Bondeko bijna van binnenuit kennen, toch nog het volgende bericht.
A.s. dinsdag, 14 januari verzorgen Jos van Baarsen (voorzitter Stichting Bondeko) en ik een avond over de 'ins en outs' van onze stichting. We hebben een leuk programma gemaakt en hopen natuurlijk op vele geinteresseerden. We beginnen om 20.00 en sluiten de avond af om 22.00, in Moellies, Dronten. Op de website http://www.koffiemet.com/ kan je je aanmelden. Ik zou het erg leuk vinden jullie hier te ontmoeten.

Dan nog even een oproepje, Maarten en ik vertrekken 20 febr. weer naar Uganda en we hebben nog ruimte in onze koffers. We zijn op zoek naar allerlei constructiematerialen zoals duplo, nopper, blokjes en motorisch materiaal zoals scharen, prikpennen en -lappen. Ook (insteek)puzzels zijn van harte welkom.
Tot slot nogmaals de vraag naar goed werkende mobieltjes (simlockvrij) of digitale camera's. Je maakt onze Ugandese vrienden er erg blij mee en zullen je een leuke foto sturen van de ontvanger.

Bedankt alvast en hopelijk tot dinsdag.
Liefs, Rixt

En....tot het volgende log maar weer!

• 10 Januari 2014 - 17:48

Wilma:

Hallo Rixt,

Wat vind ik dat jammer ik kan er niet bij zijn want we hebben een bruiloft!!

Ik wens jullie een gewldige avond toe!!

• 12 Januari 2014 - 09:43

Els:

Hoi Rixt,

Dinsdagavond kom ik jullie verhaal opluisteren.........

Lieve groet.

• 13 Januari 2014 - 18:51