Daar ga ik weer, de tiende keer. - Reisverslagen van Rixt Lanting - WaarBenJij.nu Daar ga ik weer, de tiende keer. - Reisverslagen van Rixt Lanting - WaarBenJij.nu

Daar ga ik weer, de tiende keer.



Lieve vrienden,
Het is weer zover, startklaar voor een nieuwe reis naar prachtig Uganda.

Ik hoop jullie de komende weken weer deelgenoot te maken van mijn avonturen, daarbij hopelijk niet teveel in herhaling vervallend. De afgelopen acht jaar heb ik altijd uitgebreid bericht gedaan van alle bijzondere, mooie, soms verdrietige en spannende belevenissen. Of deze keer weer vernieuwend zal zijn dat is even afwachten, want ik borduur voort op waar ik de vorige keer gebleven ben. Verder voorwaarts op de Bondekoschool, waar het afgelopen jaar heel veel input is geweest van een aantal vrijwilligers. Mijn focus zal vooral op de onderbouw liggen. Verder met Happy Start, ik wil weer een aantal scholen bezoeken en de leerkrachten begeleiden. Natuurlijk tijd doorbrengen met mijn lieve kinderen en genieten van hun snoetjes, grappen en grollen.

Het trekt, iedere keer weer, dat vreemde continent, waar alles anders is. Waar niets vanzelfsprekend is, waar je helemaal uit je comfortzone stapt. Dat is en blijft bijzonder en dat weer mee te mogen maken is een groot voorrecht.

I keep you posted!!

Tot in de lente, dan duik ik weer mij luxe leventje in Dronten in, tot die tijd verbind ik me met mijn dierbaren daar.
Liefs, Rixt

Recente Reisverslagen:

Rixt

Actief sinds 22 Aug. 2009
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 77255

Voorgaande reizen:

19 Februari 2016 - 19 Februari 2016

Jane's Children's Home

12 Februari 2015 - 21 Maart 2015

Daar ga ik weer, de tiende keer.

16 Augustus 2012 - 26 Augustus 2012

Teacher en auntie

04 Februari 2012 - 13 April 2012

bondekoschool in ontwikkeling

Landen bezocht: